piątek, 26 czerwca 2015

Fallout - CAŁOŚĆ

Po wielu miesiącach pracy, mam przyjemność zaprezentować Wam całość powieści. Wszystkie opublikowane do tej pory fragmenty zostały poprawione i złożone w formie ebooka.

Dziękuję Wszystkim, którzy na bieżąco śledzili losy Blaina. Dziękuję również Tym, którzy wspierali mnie w trakcie pisania, kontaktowali się ze mną i zostawiali swoje komentarze. Dziękuję również Partnerom i moim rodzicom.

Poniżej linki do całości powieści. PDF, formaty epub i mobi, oraz całość w paczce rar. 

Jeszcze raz miłej lektury i dzięki! To była wspaniała przygoda. Mam głębokie nadzieje, że książka spełni Wasze oczekiwania, a Wy spędzicie przy niej czas tak miło, jak i ja.

AS-R




4. Fallout - całość w paczce rar (PDF, epub, mobi)

PS po kliknięciu w któryś z powyższych linków przesuńcie kursor myszy na górę strony. Pojawi się panel ze skierowaną w dół strzałka i napisem POBIERZ. W ten sposób możecie pobrać plik na swój dysk twardy.

18 komentarzy:

  1. Polecam wszystkim tą powieść. Trafiłem przypadkiem, przeczytałem fragment, stwierdziłem, że poczekam na całość by w pełni zanurzyć się w świat post-apo. Biorę się wieczorem za czytanie. Polecam wszystkim tą powieść!

    OdpowiedzUsuń
  2. Już jestem po lekturze całości. Gratulacje za doprowadzenie projektu do końca! Naprawdę się udało zrobic cos fajnego. Polecam wszystkim fanom Fallouta w oczekiwaniu na czwartą część gry!

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję! I dzięki wielkie! :)
    (To co, teraz czas na kolejnego Fallouta? ;D)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Wiele osób pyta mnie o drugą część. Obawiam się, że w najbliższej przyszłości nie odważę się podjąć takiego projektu :P

      Usuń
  4. Jak będzie wersja papierowa przeczytam całość :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję doprowadzenia projektu do końca.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wielkie dzięki za napisanie takiego cuda. Mam nadzieję, że się nie zniechęciłeś i dalej masz w planach wydanie drugiej części! ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak nie napiszesz dwójki to założymy ruch społeczny, żebyś napisał! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Jest szansa na dwójkę?

    PS. Może kolejna powieść w realiach FOnline Reloaded? Gangi i historia Kalifornii przed wyjściem dziecka przeznaczenia na pustkowia? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obawiam się, że na razie nie ma szans na drugą część. Być może za kilka lat, ale prawdopodobieństwo wciąż pozostaje niewielkie.

      Mimo to będę o tym intensywnie myślał. Nigdy nic nie wiadomo ;)

      Usuń
    2. Fallout - novel, czy mail falloutnovel@gmail.com jest aktualny? Jeśli tak, prosiłbym o zapoznanie się z mailem, który wysłałem. Pozdrawiam. Rojo.

      Usuń
    3. Rojo tutaj, no proszę. Co tam, autor jest aktywny?

      Usuń
    4. Hej Rojo. Miałbym prośbę. Wysłałem Ci maila na adres, który służył nam w zeszłym roku do korespondencji. Sprawdź proszę ;-)

      Usuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. Super blog! Fajnie się czyta.
    Zapraszam do mnie: http://fallout2blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Dzięki Wszystkim za wpisy. Dziękuję również osobom, które wysłały wiadomości mailowe. Cieszę się, że powieść przypadł Wam do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Czy można gdzieś pobrać okładkę tej książki? Dla kolekcji:-)

    OdpowiedzUsuń